top of page

FOLLOW ME:

Linky / Eyelines

Dnešní článek se bude týkat očních linek, jaké druhy existují a jaké jsou mezi nimi rozdíly. Dále bych se s Vámi chtěla podělit o svoji zkušenost. Oční linky existují v různých formách a škálách barev. Jendotlivé druhy si rozdělíme. Budu ráda, když Vám tento článek pomůže při rozhodování, jaké oční linky koupit. Jako první věc by bylo vhodné si linky rozdělit: - tužka - fixa - tekuté - gelové Začneme tedy nejběžnější variantou tužkou. Tužku na oči můžeme najít ve vysouvací formě a nebo ve formě ořezávací. Tužka má tu výhodu, že se dobře rozmazává. Na "rozmazávání" neboli kouřové líčení bych doporučila kajatalovou tužku. Mně osobně tužka nevyhovuje. Vždy když jsem si namalovala horní linku tak se mi po čase obtiskla. Ale to je nejspíš individuální. Další na řadě je fix. Oční linky ve fixu jsem používala poměrně dlouho. "Pohodlně" se s ním maluje. Řekla bych, že pro lidi co se chtějí naučit linky malovat je

ideální. Opět můj názor. Linky ve fixu jsou super. Jediné co bych jim vytkla, ať už jsem používala voděodolné nebo obyčejné, nikdy mi dlouho nevydrželi. Zkoušela jsem fix od Gabrielly Salvete a mohu doporučit. Tekuté linky najdete v malé lahvičce s aplikátorem. Při malování očních linek tímto způsobem je důležité, aby linka na víčku zaschla. Poté se nedají rozmazat. Jednou jsem zkoušela tekuté oční linky ale zkrátka to je způsob, který nedopadl dobře. A víckrát jsem se neodhodlala. Myslím, že pro zkušenější a trpělivější slečnu jsou ideální. A konečně gelové linky a zároveň moje nejoblíbenější. K těmto linkám je potřebný ještě štěteček na linky. Štěteček je důležité po každé aplikaci linek očistit, protože potom "barva" zatvrdne a těžko se z něj sundává. Linky v gelu mají krásnou a sytou černou barvu. Tyto linky, oproti linkám ve fixu, se dají použít i jako linky do vnitřní části oka. Já používám: Rimmel Voděodolná gelová oční linka Scandaleyes, koupíte ji v každé drogerii kde mají značku Rimmel. Já osobně jsem ji objevila ve slevě za 100,- v Rossmanu. Bežná cena se pohybuje okolo 150,-.

A tady je můj výsledek :)

A zde máte pro inspiraci pár obrázků z weheartit.com

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Zatím žádné štítky
bottom of page